שלום אורח
 
התחבר

 
נא להמתין...
בריונות וירטואלית- חלק שלישי: עבודה בכיתהיוני צ'ונה, מנכ"ל משותף s.o.s מסביר מהי בריונות וירטואלית, מציג סקירת נתונים על הנעשה בתחום זה בעולם. מציע כלים להתמודדות עם התופעה ובעיקר עם התוקפן, בשעות פרטניות של מורה- תלמיד בכיתה. (0   תגובות)
בואו לחוות את דעתכם- "מה אתם הייתם עושים אם..?"
למקרים נוספים
פעילות אינטראקטיבית בנושא התנדבות
לפעילויות נוספות
פעילות בסגנון משפט ציבורי בנושא אלימות בפייסבוק בה יוכלו...
לפעילויות נוספות
פעילות בסגנון משפט ציבורי בנושא אלימות בפייסבוק בה יוכלו...
לפעילויות נוספות
חדשות
עומר וחבריו נפגשים לשחק במשחקי מחשב. עומר נרדם וחבריו שמים לו מוצץ בפה וסינר על הגוף. הם מצלמים אותו ומפצים את הסרטון לכל החברים ברשת.... גם יונתן מקבל את הסרטו. מה הוא יעשה? מה אתם הייתם עושים? לקראת יום האינטרנט הבטוח אתם מוזמנים להכנס למצגת "בריונות ברשת" המאפשרת לעסוק בנושא בריונות ברשת בצורה מפעילה וחווייתית.


למצגת...

תמיכה, מידע ופעילויות למורים בנושא אלימות בהנחיית מכון אדלר. מטרת הסדנה לגבש אסטרטגיות להתייחסות ולטיפול בסוגיות בינאישיות העולות משימוש בטכנולוגיות מידע.
מתאים לימי הערכות ולתחילת שנת הלימודים.

הרשמה בקרן לקידום מקצועי 036928282

למידע מלא

פעילות אינטראקטיבית בנושא תגובות של תלמידים לאירועים המתרחשים ברשת. בפעילות התלמידים מקבלים כלים שיסייעו להם להגיב בצורה בוגרת ואחראית.




לפעילות...

המשחק עוסק בנושא הפרטיות החל מפרטיות בחיים המציאותיים ועד עיסוק בנושא הפרטיות ברשת. במשחק התלמידים ילמדו אודות הזכות לפרטיות וידונו בדרכים למימוש זכות זו.

לפעילות...

 
© כל הזכויות שמורות למטח – המרכז לטכנולוגיה חינוכית
לצפייה תקינה באתר תוכלו לעיין ברשימת דפדפנים נתמכים ותוספים נדרשים