תוכן
ההרצאה שהועברה על ידי הפסיכולוגית החינוכית חמדת אימבר הינה יישומית, ומבוססת על העקרונות הבאים: הצורך בחיזוק החוסן למורה, הפניות הרגשית של התלמיד, קשר מורה-תלמיד וההיבטים החברתיים של הלמידה.
בשל התפרצות הקורונה חלו שינויים במערכת החינוך הכוללים מעבר ללמידה מרחוק בצורות שונות. צוות פסיכולוגים משפ"ח שומרון, הכולל את אסף מורד, אביגיל רדלר, חגית ירון וחמדת אימבר, הכין הרצאה לגבי ההיבטים הרגשיים והחברתיים של הלמידה מרחוק, שהועברה ב-6.9.2020 בזום.
ההרצאה שהועברה על ידי הפסיכולוגית החינוכית חמדת אימבר הינה יישומית, ומבוססת על העקרונות הבאים: הצורך בחיזוק החוסן למורה, הפניות הרגשית של התלמיד, קשר מורה-תלמיד וההיבטים החברתיים של הלמידה.
אימבר. ח. (2020). היבטים רגשיים וחברתיים בלמידה מרחוק, פסיכולוגיה עברית. אוחזר מתוך https://www.hebpsy.net/articles.asp?id=4030