ערכת נושא
לקראת החופש הגדול – 3 מפגשים
איריס סבן וצוות למידה חברתית רגשית (SEL), מטח, בשיתוף הקרן לקידום מקצועי, הסתדרות המורים

לקראת היציאה לחופשת הקיץ, כאשר השגרה היומיומית משתנה לחלוטין, ילדים וילדות רבים ייאלצו להתמודד עם האתגר שמביא איתו החופש הגדול – שפע של זמן פנוי.

אנחנו מציעים שלושה מפגשים העוסקים בחופשת הקיץ הקרֵבה מנקודות מבט שונות ומשלימות.

הנחיות

אחת המיומנויות הבסיסיות בלמידה חברתית רגשית היא מודעות עצמית – היכולת להכיר את עצמנו: האופן שבו אנחנו מתנהגים, חושבים ומבינים את עצמנו. מודעות עצמית היא גם היכולת לזהות את האמונות והערכים שמנחים אותנו בחיים, שלפיהם אנחנו פועלים ויוצרים.

לקראת היציאה לחופשת הקיץ, כאשר השגרה היומיומית משתנה לחלוטין, ילדים וילדות רבים ייאלצו להתמודד עם האתגר שמביא איתו החופש הגדול – שפע של זמן פנוי. אנחנו מציעים שלושה מפגשים העוסקים בחופשת הקיץ הקרֵבה מנקודות מבט שונות ומשלימות.

המפגש: "להיות בחופש" מזמין את הילדים לבחון את המושג "חופש": מה זה חופש בשבילי? מה אני רוצה לעשות בחופש הגדול, ואילו פעילויות אני מתכנן או מתכננת?

המפגש: "הזמן שלי" מעלה את השאלה: איך אני מנצל נכון את זמן החופש שלי?

המפגש: "להפעיל את הדמיון שלי" עוסק בכושר הדמיון של הילדים. כדי להעלות רעיונות חדשים הקשורים לניצול נכון של זמן החופש, על הילדים לחשוב בצורה יצירתית ולהשתמש בדמיון שלהם.

 

לחצו להמשך קריאה
הקטן