מאמר
מוכנים להנהיג: סקר מנהלים ארצי אודות למידה חברתית רגשית, תרומתה לילדים ולשינוי בתי ספר
נכתב עלי ידי לשכת המדען הראשי, משרד החינוך

דוח משנת 2017 מראה הסכמה גורפת בקרב מנהלים של בתי ספר בארה"ב על חשיבות הלמידה החברתית והרגשית. SEL מוצגת כמגמה חינוכית מרכזית בארה"ב. מהמחקר עלה גם חוסר בהכשרה של הצוות החינוכי לשימוש ב-SEL  וחוסר בעדויות מחקריות על הצלחתה.

תוכן

לקריאת המסמך המלא לשכת המדען הראשי

לחצו להמשך קריאה
הקטן