מאמר
התפתחות קוגניטיבית של פעוטות
נכתב על ידי לשכת המדענית הראשית במשרד החינוך

בינואר 2022 הועברה האחריות על מעונות היום לפעוטות למשרד החינוך. מטרת המהלך הייתה לייצר רצף חינוכי מערכתי, לטייב את איכות המסגרות ולצמצם פערים הנוצרים כבר בגיל הרך.

הספרות המחקרית מראה כי השקעה בגיל הרך היא מניעתית ואפקטיבית בהקשרים חינוכיים, חברתיים וכלכליים, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

תוכן

לקריאת המסמך המלא

ביבליוגרפיה

המסמך נכתב על ידי לשכת המדענית הראשית במשרד החינוך

לחצו להמשך קריאה
הקטן