שמי רעות, מחנכת כיתה ה'. כיתתי כיתה נפלאה, תלמידים מקסימים וסקרנים ואני אוהבת אותם מאוד. יש לי קושי בסיסי: הכיתה רועשת ויש הרבה התפרצויות ופטפוטים. 2 תלמידים מתפרצים בעקביות. התחלתי לפני כשבוע וחצי תכנית התנהגותית שבועית: כל שמות הילדים על לוח "מתנהגים בכבוד". ילד שמתפרץ, שמו מוסר מן הלוח. בסוף השבוע מי שנשאר מקבל תעודת הצטיינות. 3 תעודות שוות לפרס. בתחילת כל שבוע כל השמות מוחזרים ללוח וכולם מקבלים הזדמנות חדשה. התכנית קשה מדי, גם לתלמידים וגם לי. אני מנסה לבנות תכנית חיובית בלבד, שבה אתן לכל תלמיד כוכב או משהו, בלי להסיר שמות, כי זה מאכזב אותם מדי. אני מבקשת עזרה בבניית תכנית כזאת, כי יש בכיתה 30 תלמידים ולא ברור לי איך לבנות תכנית כזו ל-30 תלמידים במקביל.
תודה, רעות.
-
התמודדות עם אלימות
-
אלימות פיזית
-
אלימות מילולית
-
אלימות ברשת
-
אלימות נגד מורים
-
אלימות מינית
-
חרם
-
-
מיומנויות חברתיות
-
קבלת השונה
-
הבעת רגשות
-
מנהיגות
-
אכפתיות והתחשבות
-
תקשורת בין אישית
-
פתרון סכסוכים וגישור
-