תוכן
במאמר שני חלקים: הראשון מתייחס למושגים תיאורטיים הקשורים לתהליכי אבל ואובדן ולסוגים שונים של אבל. בנוסף קיימת התייחסות לתפיסת מושג המוות אצל ילדים, עם התחשבות במאפיינים קוגניטיביים והתפתחותיים והאתגרים הייחודיים לכל שלב התפתחותי, על פי תמר גרנות (2000). החלק השני מציג קווים מנחים לתמיכה במשפחות וילדים תוך התייחסות למאפיינים הייחודיים לתקופת הקורונה. מאפייני התקופה הנוכחית משפיעים, ונראה שימשיכו להשפיע, הן על מאפייני תהליכי האבל, הן על היכולת להתמודד עמם בטקסים מסורתיים – משפחתיים וקהילתיים – ולפיכך, נדרשת התייחסות מותאמת וייחודית לתקופה זו.