שלום,
בני הבכור בן 9.5 בכיתה ד', בזמן ההפסקות הוא לא משחק עם בני כיתתו כדורגל ומעביר את ההפסקה בכלום… (מחכה שההפסקה תיגמר). כששאלתי אותו למה הוא לא משחק איתם, אז הוא אמר לי שלא מוסרים לו. כנראה בגלל שהוא לא מספיק "טוב" במשחק אז הוא מעדיף לא לשחק (הוא אומר את זה וקשה לו). כששאלתי אותו אם הוא רוצה שאני ארשום אותו לחוג כדורגל, הוא לא מוכן.
לפני מס' ימים אחד החברים מהכיתה ("מהמקובלים") הציע לו שהוא ילמד אותו כדורגל אז הוא לא רצה ועוד מס' חברים הציעו לו לשחק איתם והוא לא מוכן (אני מלמדת אותו לא לשמור בבטן ובאותו יום הוא בא וסיפר לי והרגיש הקלה) מכיוון שזה נראה לו חשוד פתאום שכולם רוצים לשחק אתו.
אגב, אני חייבת לציין שאף פעם לא היו לו בעיות חברתיות, הוא אמנם תמיד היה ביישן וסגור אבל מקובל וחברותי וחרוץ בלימודים.
הוא ילד מאוד סגור, הוא לא בא ומספר מיוזמתו דברים שקרו אני תמיד צריכה "לחלוב" ממנו אפילו סתם טיול או פעילות שהייתה לא בקטע של חפירה או סקרנות אלא התעניינות בילד ובמה הוא עסק, יש פעמים בודדות שהוא בא ומספר לי דברים ופתאום גם חשובה לו דעתי, הוא יכול גם להיקלע לסיטואציה בה אני שולחת אותו למכולת ונגיד חסר לו שקל והמוכר אמר לו שחסר אז הוא לא יחזור למכולת כי הוא נתקל בסוג של סירוב, אני כל פעם שולחת אותו לכל מיני שליחויות בכוונה כדי שירכוש את הביטחון הזה אבל אני הרבה נתקלת בסירובים מצידו.
אני צריכה עזרה דחופה בבקשה איך להתמודד עם הבעיות האלו לפני שהוא יגיע לחטיבה ויהיה מאוחר , תודה רבה
-
התמודדות עם אלימות
-
אלימות פיזית
-
אלימות מילולית
-
אלימות ברשת
-
אלימות נגד מורים
-
אלימות מינית
-
חרם
-
-
מיומנויות חברתיות
-
קבלת השונה
-
הבעת רגשות
-
מנהיגות
-
אכפתיות והתחשבות
-
תקשורת בין אישית
-
פתרון סכסוכים וגישור
-